måndag 20 juni 2011

Welcome to mah crib

Jag tänkte på att ni måste vara hemskt nyfikna på hur jag bor här i England,därför var jag snäll och tog lite bilder häromdagen.


Utsikt från vardagsrummet. Till radhusområdet jag bor finns det en låst grind. Eller jaja, okej. Den är inte låst. Men det är en grind och man måste trycka på en knapp för att få komma in.


Den lilla trädgården på baksidan. Inte mycket att se egentligen, men det här var den första bilden jag tog på engelsk mark så den måste ju komma med ändå.


Mitt rum som ligger längst ner i huset. Kan tilläggas att jag nu gjort det lite mer hemtrevligt. Det vill säga att det inte är lika städat längre.


Jepp, jag har en egen altandörr.


Kändes viktigt att ganska snabbt göra mig hemmastadd och dekorera...

Jonna - Boende i England. Fo REALZ.

2 kommentarer:

  1. Fick du spyan på köpet? :D haha
    Snygg halsduk ;)

    SvaraRadera
  2. Bra där, viktigt att ta med sig kärleken in i hemmet! :) Forza!

    SvaraRadera