tisdag 7 juni 2011

Snart är det dags

Hej! Gud vad roligt att just DU hittade hit! Hahaha närå, vet att ni som läser hittade hit via min Facebook. Mina stalkers. Mina söta små stalkers.

Jag ger det här med bloggandet (vilket jag avskyr från djupet av mitt hjärta) en till chans nu när jag ska iväg på mitt livs hittills största äventyr (det största tills jag backpackar i Asien) (hahahaha skoja) och eftersom att många kommer sakna mig mycket (okej, jag erkänner att det är ömsesidigt) så tänkte jag vara snäll och skriva för er, samtidigt som jag försöker slå rekord i antal parenteser i en och samma mening. Gick sådär såg jag nu, men jag är så van vid att aldrig vara bäst på något.......

Hur som helst, det är tre dagar till min avresa och jag har inte fattat det än. Resväskan är packad med hälften av det jag vill ha med mig och väger redan 17 kilo. Vad jag tycker om det? Fml.

Jag har även bränt ryggen från gårdagens stekning i solen, så även fast jag borde städa och packa orkar jag inte för jag är så varm och trött och det enda jag känner mig sugen på nu är Piggelin och en kram från en isbjörn.

S to the t to the r to the e to the double s to the a to the d!


Jonna - Snart Londonbo om jag inte dör av brännskada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar