tisdag 21 juni 2011

11 dagar in



God morgon guys! Här ligger jag i min randiga tröja som jag har endast för att jag vill lura folk att tro att jag endast är tjock för att jag har randigt på mig. Joshie är lagd för förmiddagsnapen och jag undrar om jag inte ska ta mig en själv. Blir så jäkla trött av att det är dåligt väder hela tiden i det här landet. Linnea (min värdmamma) sa att det inte hade regnat mycket på hela våren och att det var lite oturligt att det kom nu. Jag vet dock inte om jag ska tro på det, det är ju trots allt England och England är ju faktiskt synonymt med regn (och fula människor)!?

Och bara för det kom solen fram. Räknar dock ändå med ösregn i eftermiddag, har trust issues med detta land.

En annan sak jag har är ögon som går i kors för att jag är så trött så jag måste nog ta den där NAPPEN jag också, på återseende mina svennekamrater.

Jonna - Såg precis solen gå i moln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar