onsdag 8 juni 2011

Hej hej bloggen

Hur mår ni? <3 Här är allt bara bra.

Hahaha gick ni på den?? Bryr mig väl inte om hur ni mår fattar ni väl. Min blogg = jag i fokus. Ok? Bra.

Ska snart träffa Petra för thailunch/frukost. Sista gången på thaien i Tumba!?! Okej, nu har jag förvisso bara ätit där två gånger tidigare i hela mitt liv, men det blir så himla dramatiskt (men bra) att tänka "sista gången" om allt jag gör.

Kan berätta kort om min sista vecka här hemma. I fredags var jag och Petra i Farsta centrum för sista gången. Jag shoppade för sista gången behövliga saker till min resa. På kvällen drack jag öl på Södermalm för sista gången med fina vänner, sedan åt jag sista gången på Burger King och tog sista tåget hem för sista gången.

I lördags vaknade jag för sista gången med baksmälla okej det var lögn jag vaknade och var fortfarande lite full för sista gången och var inte bakis någon gång alls för sista gången. Jag, Denise och Petra åkte till Gnesta för sista gången för att gå på Gnesta marknad och tivoli. Vi åkte en karusell som gick sönder så där lovar jag att det var SISTA JÄVLA GÅNGEN NÅGONSIN JAG ÅKER EN KARUSELLJÄVEL PÅ TIVOLI och sen åt vi kebab för sista gången och kom fram till att kebab utan sås heter bara bab. Senare på kvällen åkte vi till vita stranden för sista gången och jag och Denise tog årets första (men sista i den sjön) dopp.

Söndagen spelade jag jättemycket The Sims på. Dock inte sista gången. Hehe.

I måndags åkte jag, Denise och Petra till Revudden för sista gången för att förbättra på brännan och kanske bada lite för sista gången. Jag tog mitt sista Sverigedopp i havet och blev en bränd gris för sista gången vilket jag tycker är lite tråkigt eftersom att jag hade velat sola solarium en sista gång.

Igår packade jag och sen träffade jag Johanne för sista (?!?!?!?!?!?!!?) gången och det var roligt men sorligt och jag blir ledsen när jag tänker på det men inte ledsen för sista gången för som jag har sagt kommer jag vara mycket ledsen många gånger men det var i alla fall sista gången vi kommer träffas nu på ett tag.

Idag vaknade jag och upptäckte att jag för sista gången hade stängt av snooze och alltså sovit till lite över elva.

Sedan dess har jag bara suttit här och glott. Det var min vecka det.

Hur har eran varit? Hahaha närå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar