fredag 10 juni 2011

Idag flyttar jag till London

30 kilo av mitt liv har jag med mig när jag flyger över Nordsjön för att bosätta mig i England under ett års tid. 30 kilo. Fattar ni hur svårt jag har haft det med packningen, eller?!

Fast det var inte det det skulle handla om. Men eftersom att jag grinat tillräckligt mycket orkar jag inte vara sentimental längre. Jag flyttar till London idag, och det blir jättebra.

Igår hade jag en sista kväll med mina fina vänner. Vi åt tacos (åh vad jag kommer sakna det) och spelade kubb (åh vad jag inte kommer sakna det (trots att vi vann)) och det värkte ordentligt i hjärtat när jag kom hem.

Sedan fick jag enorm huvudvärk och tokdäckade någon gång på natten, vilket var synd eftersom att jag hade velat ta vara på den vakna tiden i min härliga säng för sista gången. Och nu sitter jag här och skriver och skriver och allt känns så overkligt och ofattbart och konstigt men ja, jag flytta till London och that's it. Haha.

Vilket mongo man är.

Här är lite bilder från igår:






Bloggar kanske en sista gång innan pappa kommer. Annars, hare braaa gumsor!

Jonna - Resfeberns Drottning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar