lördag 18 juni 2011

Okej nu orkar jag

Hej igen.

Jag lovade ju faktiskt mig själv att aldrig någonsin mer ha en typisk "Hej, idag har jag..."-blogg, men nu måste jag faktiskt göra ett undantag. Jag har varit datorlös i över en vecka och det är HEMSKT. Alltså hemskt för er att ej veta vad jag har varit up to.

Nu ska jag berätta. Tänkte jag först, men sen när jag hade skrivit fyra rader kom jag på att jag verkligen inte skulle orka berätta allting, så sorry guys. Men ni ska veta att jag har det bra, bättre än på väldigt, väldigt länge, och allt känns väldigt bra bara. Jag tror att när man väl bor bär i England så fattar man inte varför man skulle vilja flytta tillbaka till Sverige igen. Jag gör det då inte.

Förresten, låt mig introducera mina små solstrålar (nåja) som jag har äran att underhålla om dagarna!



Zac är storebror på 4 jordsnurr som gillar att gnälla som en bebis och att äta korv. Lillebror Joshie fyller 2 år i augusti och härmar storebrorsan mest hela tiden, gillar att skrika och säga "abba" eller "ebba". Jag funderar dock på att under det här året få honom att lära sig lite nya ord, det är ju ganska gulligt men i längden måste han ju faktiskt lära sig att allting inte heter "abba" eller "ebba". När Zac börjar skolan i september får jag nog börja hemundervisa Josh. Svenska och engelska steg 1 tror jag att vi betar av på två månader. Jag är nämligen inte bara en supernanny utan en superlärare med. Di ska lära sig tidigt, di små liven.

Jonna - Still loving the UK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar