onsdag 29 juni 2011

Men HEJ!

Herredjebuz vad ovanligt att jag är världens sämsta bloggare. Får jag skylla på att jag har varit dödssjuk och legat på sjukhus och läkarna aldrig trodde att jag skulle överleva då de hittade cancer i varenda liten cell i min kropp, samt tumörer stora som mjölkpaket i mitt huvud?

Jag har alltså återigen haft en riktigt jävlig förkylning. På bättringsvägen nu men mitt slem smakar röv, inte ok.

Igår trodde jag verkligen att jag skulle dö. Och jag hade lovat mig själv efter min ordentliga sjukvecka i april (över min födelsedag) när jag hade feber och alla möjliga besvär, att jag aldrig mer skulle klaga på en liten förkylning. Men återigen har jag varit döende, och det är inte mer än rätt att jag får klaga då tycker jag.

Ikväll är jag barnvakt, och det är rätt soft. Titta på film med kidsen, tvinga dem till att borsta tänderna och sen läsa böcker om dinosaurier.

Livet har ju varit värre om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar