måndag 4 juli 2011

Opigg

Åååh jag är så trött så trött så trött så trött och vill egentligen bara sova men vet att det inte kommer gå ändå. Har sovit dåligt, fast haft en ganska bra dag ändå. Inte bara för att jag hittade min mobil, utan för att ungarna har varit skötsamma och gjort som jag bett dem. När jag bett dem att göra något för tionde gången alltså.

Zac gick in i mitt rum tidigare idag när jag skulle hämta någonting och frågade helt uppgivet: "why is there sooo messy in here???" och man ba jaaa, alltså jag springer efter er, lagar mat, skjutsar er överallt, städar era rum och leker med er dagarna i ända, orkar inte riktigt ta hand om mitt rum samtidigt då. Men inte lätt för honom att veta. Han har ju inte ens fyllt fem än. Ignoranta skitunge...

Skojaaa, han har varit så snäll så snäll så snäll idag och det gör mig glad. Inte för att det gör mig sådär jätteledsen när han på morgonen grinar och säger att han inte vill äta frukost med "stupid Jonna", men det är ju liksom trevligare med ett barn som skrattar och så.

Jonna - Satt i fem minuter och försökte avsluta detta inlägget. Orkade inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar