fredag 15 juli 2011

HELJ!

HEJ!

Har ni hunnit läsa mitt senaste inlägg om och om igen nu? Kanske till och med blivit berörda? Fällt en tår?

Nääärå, jag har bara som vanligt hatat att blogga så jag har inte skrivit något. Vet verkligen inte vad jag ska skriva heller, men samtidigt vet jag att jag måste skriva för att det kommer vara svinkul att läsa om mitt år sen när jag är hemma (eller någon annanstans) igen. Så jag måste verkligen ge mig med det. Eller börja skriva någon slags dagbok på datamaskinen, fast hemligt dårå. Så jag kan skriva ut sanningen om mina ondskefulla tankar........

Annars då. Trött som vanligt. Men det är okej, och nu är det helg. Imorgon ska jag på festival, Guilfest, och det blir väl hyfsat roligt. Trodde vi skulle dit idag och jag ville verkligen verkligen verkligen se Roger Daltrey, men får se till att vara ganska full imorgon så att jag ej sörjer det så mycket. Blir för sent osv osv osv.

Nu ska jag sluta gäspa och släpa mitt feta arsle in i duschen för lite rengöring av smutsiga kroppa.

Laterrrr! Nån gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar