onsdag 20 juli 2011

D to the ö to the r



Tjena tjena.

Här ligger jag och totaldör av mensvärk och det faktum att jag måste skriva ett blogginlägg. Tur tur tur att man har hand om en tvååring som behöver sova, så att jag kan totaldö i min ensamhet utan att det drabbar någon. Känner mig inte så pepp på livet av den här smärtan direkt. Men men, man får tänka positivt. Bra att han mens nu så jag kan ligga oavbrutet under min semester nästa vecka. Hahaaaaa skoja! Men semester, det har jag minsann. I TVÅ veckor! Underbart. Ska hitt på så möe roliga saker och utforska varenda liten vrå av England. Haha skoja, men London. Okej Weybridge. Okej i alla fall försöka hitta något ställe man kan sola solarium på eftersom att det inte lär vara soligt under de veckorna iaf??

Är blekare än ett spöke nu. Äcklas verkligen av mig själv. Är inte ens såhär blek under vinterhalvåret i Sverige. Tro mig, jag älskar England, men jag hade gärna bytt mitt vänstra lilltå för lite fler soltimmar här. Det är för fan JULI!

För att ni ska kunna försöka förstå hur kallt det är här; Min italienska vän Lucia köpte en jacka här för några veckor sedan som hon använder flitigt, dag ut och dag in. Den jackan skulle hon kunna använda på vintern i Italien. Men i England i julimånad så har hon den på sig.

FATTA KALLT?

Ska krypa ner under täcket (ja, det är kallt inne med) och försöka vila av mig värken ett tag.

Hörs när vi hörs, förmodligen inte på ett bra jävla tag eftersom att jag fortfarande hatar att blogga.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar