onsdag 6 juli 2011

Jag hade i alla fall tur med humorn



Tjena tjena. Här sitter jag och är tjock igen. Eller vadå igen? Är liksom alllllllllltid det. Men det är ju okej faktiskt. Hör ni det? Man får vara tjock och det är okej, låt ingen annan säga något annat till er. Att vara tjock är mitt och McDonalds gemensamma beslut. Så, nu har vi inlett detta inlägg men en liten självkänsleboost till er som ligger hemma och grinar över att ni dör av ostbågssug men ej orkar springa tio mil för att förbränna ostbågsbruket efteråt. Fan vad jag saknar ostbågar här i England förresten.

Ska ut och vara social ikväll, är trött men det ska väl bli kul att komma ut lite. Glömde bort att vi också skulle äta middag så jag råkade visst trycka i mig lite yoghurt, en frukt och en bagel (och Zacs halva som han inte orkade. Oops) och skrev jag förresten att det "VÄL" skulle bli kul att komma ut!? Det kommer fan bli asskönt. Älskar människor och alkohol. Inte riktigt i den ordningen men........

Annars flyter allt på bra här. Tiden går fort, snart har jag varit här en månad vilket är helt sjukt. Helt sjukt vad folk hemma måste sakna mig alltså. Stackars, stackars er.

Men jag är oftast glad och nöjd, förutom att jag alltid är väldigt trött, så om det är en tröst ska ni veta att jag har det bra.

Även om lite mer solsken inte hade skadat.


Avslutar med en FGA-shot, för att utseende är viktigt och att ni ej får lämna mig för mitt sanna jag.

Jonna - Ser ut att ha varit på ett ställe där solen aldrig skiner. Bokstavligt talat alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar