tisdag 27 september 2011

Två dar i rad (!!!!!)

Here I am baby! Signed, sealed, delivered, I'M BLOGGIN!

Gäspar i vanlig ordning och borde plocka och fixa men jag har faktiskt lite tid för mig själv nu innan det är dags att jobba igen, så varför inte lägga den tiden på någonting jag verkligen avskyr, dvs blogga?

Jag tycker fortfarande att det är skitjobbigt att komma upp på morgonen. Får otrolig dödslängtan (eller ja okej, sömnlängtan är det väl) så fort jag slår upp ögonen efter att alarmet från helvetet sätts igång. Men när dagen väl har börjat flyter allt på bra. Jag och Joshie har så jävla kul ihop, han vill bara leka, skratta och gosas och jag får äta upp hans fötter så jag är mycket nöjd med val av barn.

Det var dock allt för tillfället, nu måste jag ladda upp så jag orkar ta Zach till tennisen senare. Vill liksom helst bara ligga i sängen och äta chips.

Hej.


Skolpojke å lillebruuren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar