fredag 30 september 2011

Jag är roligare på engelska

Kan inte sluta skratta. Har ni testkört en humorblogg i Google translate någon gång? Jag är ungefär femhundra miljarder gånger roligare på engelska än på svenska!

Några Google translate favoriter:

Svenska: Det var dock allt för tillfället, nu måste jag ladda upp så jag orkar ta Zach till tennisen senare. Vill liksom helst bara ligga i sängen och äta chips.

Engelska: However, it was all for the moment, now I have to upload so I cantake Zach to the tennis later. Would like time just lying in bed andeat chips.


Svenska: Nu ska jag sluta gäspa och släpa mitt feta arsle in i duschen för lite rengöring av smutsiga kroppa.

Engelska: Now I'll stop yawning and dragging my fat ass into the shower forsome cleaning of stained cells.


Svenska: Jag vet inte vad jag hade för förväntningar när jag åkte till det här landet. Inte fan var det att man skulle supa skallen av sig och göra helt sjuka saker i alla fall.

Engelska: I do not know what I had expectations when I went to this country.How the hell was it that you would drink my head off and do quitesick stuff anyway.


Charlotte, jag älskar dig! Puss puss

1 kommentar:

  1. Världens bästa Dennan1 oktober 2011 kl. 10:19

    HAHAHAHAHA! Google translate <3

    SvaraRadera