måndag 26 september 2011

Jag är tillbaka och jag ska vara tråkig

Hejsan.

Har kommit på att detta fan inte håller längre. Jag MÅSTE BÖRJA FÖREVIGA MITT AU PAIR-ÅR MED BLOGGANDE eftersom att alla fyllor gör att jag lever i en dimma och jag ej minns vad jag gjorde i helgen ens? Skoja, gjorde samma sak som alltid och jag hatälskar't. Så det så.

Men hur som helst ska jag nog bli en "idag har jag"/"idag ska jag"-bloggare, det är nog det enda som kommer att hålla bloggandet uppe ifall jag ska satsa på det igen. Jag VILL ju minnas precis ALLT, inte en enda detalj ska försvinna från minnet mitt. Men det kommer det göra om jag inte börjar skriva ner. Fast vissa saker får jag nog skaffa en dagbok till... En dagbok med femton hänglås som jag kan stoppa in i ett kassaskåp i ett stort bankvalv med sjuttio säkerhetsdörrar...........

Hur som helst. Har varit lite ups and downs senaste veckorna (mest down) men förhoppningsvis vänder det nu. Zach har börjat skolan och vi håller på att få in alla rutiner nu för hösten, vilket jag har längtat efter. Struktur i veckorna, helt utspårade fyllor på helgerna. Känns som ett bra koncept för en lyckad höst :))))

Längtar dessutom helt galet mycket efter ett paket mamma skickade från Sverjet i tisdags, innehållande kläder och annat jag är i behov av. Ber till högre makter att hon även skickade med ostbågar.... mmm.... ostbågar..........

Nu har jag ingenting mer att skriva, men jag HOPPAS SÅ JÄVLA MYCKET att jag kommer vilja skriva senast imorgon igen. Jag har faktiskt sakna att blogga. Haha skoja, hatar det fortfarande.

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar