torsdag 24 november 2011

Jag bor här nu

Jag fick lite ångest alldeles nyss när jag skrollade längst ner på startsidan av den här bloggen bara för att se att det sista inlägget på den här sidan är skrivet i JULI. Fucking JULI. Vad är det för fel på mig? Jag skulle ha skrivit inlägg i den här bloggen VARENDA DAG. Det var det som var meningen. Att mina svennekompizar skulle följa min nya vardag här. Istället har jag snittat tre inlägg per månad.

Men jag vet också varför.

Ända sedan jag kom hit har jag vetat. Det här är inte bara mitt ettårs-äventyr. Det här är mitt nya liv. Jag bor här nu, jag har mina kompisar här. Jag har mina stammispubar och jag har mina svindyra cigaretter. Jag är för bekväm och nöjd för att bry mig om något så världsligt som att åka in till London och turista. Jag vill bara sätta mig på cykeln, trampa ner till Percy Lambert och söndagshänga med mina kompisar. Jag vill bara chilla. Det här är inget äventyr längre, det är mitt hem. Och jag gillar mitt hem.

Men ändå. Lite jävla fler blogginlägg kunde jag väl ändå ha kommit med.


Mina bästa Englandsvänner, Lucia och Charlotte. Jävla fittor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar