onsdag 23 november 2011

Älskade onsdag!

Sååååååååååååå glad över att det är onsdag idag. Eller ja, SUPERGLAD är jag kanske inte, men det är en lättnad. Jag HATAR måndagar. Jag HATAR tisdagar. På onsdagar har jag ändå kommit lite närmare till att vakna upp med ett leende.

Även fast det självfallet inte finns något sådant som en bra morgon och jag ALDRIG skulle få för mig att ens rycka lite i mungipan på morgonen, men onsdagar är bra.

Ikväll ska jag träffa vänner, ta en öl och krama ihjäl Lina som åker tillbaka till Sverige imorgon. Lina var au pair i min familj innan mig och nu har hon kommit tillbaka till England och jag VILL INTE ATT HON SKA ÅKA IGEN! Hon är så rolig att jag nästan får en liten tår i ögat av att tänka på alla roligheter hon kommit med. Kommer ju dock inte sakna hennes kalmaritiska kan jag ju säga...... Men jag pallar inte det här med att folk lämnar mig. Det var så jävla dumt att jag valde att åka hit som au pair för tänk alla au pair-kompisar jag kommer förlora när alla åker hem till sina länder och jag stannar kvar här forever and ever!? Buääähh jag vill inteeeeee..........


Jag och bajs-Lina på Zacs födelsedagsparty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar