tisdag 2 augusti 2011

WhatevZ

Jag måste verkligen börja skriva någon form av dagbok, för jag hatar att blogga och det gör mig livrädd att jag någonsin ska glömma allt jag är med om här. Fast ja, hittills skulle väl alla dagboksinlägg handla om "blev full, var bakis, blev full, var bakis, blev full, var bakis" så att jag har gett mig på löftet om att vara nykter i fyra veckor känns faktiskt helt okej.

Har man varit ledig en vecka och supit varenda dag så mår man inte så himla bra över det. Speciellt inte om man har en jobbig historia med alkohol inblandat. Men jag är pretty fudging funny sober ändå, så mig gör det absolut ingenting. Jag dansade till och med nykter i lördags. Eller kanske var det en ursäkt att få gnida rumpan mot någon, men det spelar ingen roll. Cola och vatten och jag hade en fantastisk kväll.

Igår träffade jag för första gången en vän hemifrån som är i London över en vecka. Kändes fantastiskt och samtidigt fantastiskt konstigt. Jag har levt i min bubbla här i snart två månader så att träffa någon från lilla Tumba är en smula overkligt. Jag vet inte hur många gånger tanken "Sitter jag verkligen här i Hyde Park med Robert?" svepte förbi, men det var en underbar dag och jag är så tacksam för det.

Nu ska jag fortsätta vara nykter och imorgon ska jag bada i en pool och sola. Klarar. Ej. Av. Min. Blekhet.

Cheers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar